Friday, August 7, 2009

Fake Chinese Brands !

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

Fake Chinese Brands @ today's joke

7 comments:

abikhsan said...

With this type of English pun still conquer the world economy...

aLan said...

btol..tu la yg dr M beria ia suruh kita blajar ingeris..sdg kn negara lain x faseh ingeris pn bleh maju..hmm..xphm aku..

mama said...

Semua brand mengelirukan. Kalo x perasan sure terbeli punya.. China kaki copy cat!

http://cubaladulu.blogspot.com/

groupmailbox said...

Hek...eleh.. KLG tu korang leh jumpa kat kat area Simpang Pulai Ipoh, Perak. Ada 2 cawangan kat situ. Gua pernah makan kat situ. Ayam goreng dia x lawan KFC, french fries dia besar bagak.... X tau lani ada buka lagi ke x KLG tu...

Maisarah Fauzi said...

Very Funny Jokes! :D

MaiHani said...

KLG tu dah lama luput kat negeri perak..semuanya dah tutup belaka ter masuk yg utama kat sinpang pulai..tapi yg dahsyatnya dulu sekejap je dah merata cawangan KLG tu dibuka akhir tutp sebab takde sambutan..

pace said...

lawak gile
link